Livrare

Modalitati de livrare

Produsele comandate se livreaza in toata tara prin curierat rapid (FAN Courier), la adresa specificata de dvs in momentul confirmarii comenzii.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului.

Documentele aferente produselor achizitionate (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate impreuna cu produsele comandate.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea, continutul unor colete, se vor face in momentul livrarii pe AWB sau se va intocmi un proces verbal de constatare si se va refuza primirea coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Costuri de livrare

Costurile de livrare sunt afisate automat, inainte de a plasa comanda.

IMPORTANT

In toate localitatile din tara unde serviciul de curierat nu percepe km suplimentari, orice comanda cu valoarea totala de minim 1.000 LEI se livreaza gratuit.

Termene de livrare si stocuri:

Produsele vandute de site-ul nostru au afisate informatii de stoc in timp real ale furnizorilor nostri.

In anumite situatii este posibil ca informatia de stoc sa fie in curs de actualizare si atunci veti fi informat asupra acestui aspect in momentul confirmarii comenzii.

Disponibilitatea produselor este exprimata astfel:

- Disponibil in stoc: produsul se afla in stoc suficient la furnizor.

- Stoc limitat: produsul se afla in stoc la furnizor dar in cantitate limitata (sub 5 bucati disponibile).

- Disponibil cu precomanda: veti fi informat telefonic de catre noi privind termenul de livrare.

- Indisponibil: produsul nu se afla in stoc si nici nu va putem oferi informatii exacte privind termenul de livrare. 

*Toate produsele care sunt in stoc, ajung la dvs in aprox 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre consultantul nostru de vanzari.

 

Certificat de conformitate si Conditii de asigurare a garantiei

Noi, IAŞI IT SRL, asiguram, garantam si declaram conform legii ca produsele comercializate de noi nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si sunt in conformitate cu documentele normative ale producatorilor si/ sau normelor europene in vigoare.

Toate produsele* comercializate de catre IAŞI IT SRL:

  • sunt noi, se livreaza sigilate si in ambalajul original al producatorului.
  • beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

*Nu beneficiaza de garantie produsele/ materialele consumabile si cele software.

Perioada de garantie se calculeaza de la data vanzarii produsului. Garantia este valabila pe teritoriul national si se acorda conform prevederilor O.G. 21/1992, O.G. 174/2008 si O.G. 140/2021.

La solicitarea acordarii garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number si daca se poate, ambalaj original), impreuna cu accesoriile complete, certificatul de garantie in original si copie dupa factura fiscala care atesta achizitia acestui produs. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente si accesorii complete, produsele pot fi returnate solicitantului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, ciobiri, crapaturi, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.

Nu se acorda garantie monitoarelor TFT decat in cazul in care exista mai mult de 5 subpixeli aprinsi / stinsi. In cazul monitoarelor CRT abaterile de geometrie admise de catre producator sunt de +/- 5% (conform ISO 13406-2).

Firma IAŞI IT SRL nu este raspunzatoare pentru pierderea, distrugerea datelor sau programelor datorate unor eventuale defectiuni aparute in perioada de garantie sau a contaminarii lor cu virusi informatici. In acest sens, insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor pasibile a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.

Garantia pentru produsele care sunt insotite de un certificat de garantie emis de catre firma IAŞI IT SRL se solutioneaza la sediul nostru prin repararea, inlocuirea sau returnarea contravalorii produsului defect. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile de la primirea produsului defect la sediul firmei iar plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care in certificatul emis de catre firma IASI IT SRL este indicata denumirea service-ului autorizat pentru repararea anumitor produse, va trebui sa va adresati direct catre acel service, pentru solutionarea problemei.

Garantia pentru produsele care sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/ importator se solutioneaza direct in retelele de service precizate in certificatul de garantie al producatorului, in conditiile specificate in acest document. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului tur-retur (daca este cazul), precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service dupa verificare.

Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos:

 

Renuntarea la cumparare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate la distanta, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile este aplicabila doar clientilor persoane fizice si doar pentru produsele livrate prin curier. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Pentru a fi acceptat, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

NU se accepta pentru returnare urmatoarele tipuri de produse:

  1. Produsele care prezinta modificari fizice, zgarieturi, lovituri, ciobiri, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  2. Aparatele periferice (imprimante, multifunctionale, copiatoare, aparate de fax) care au cartusele (de toner, cerneala, cilindri, developere) desigilate.
  3. Produsele software desigilate, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate.
  4. Cartusele (de toner, cerneala, cilindri, developere) desigilate.
  5. Serverele sau accesoriile pentru acestea.
  6. Produse marca Apple (iPhone / iPad / iWatch, etc) al caror software a fost activat.
  7. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
  8. Produsele livrate pe comanda.

Toate aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Produsul returnat trebuie sa il trimiteti la adresa noastra, insotit de o copie a facturii de achizitie si de formularul de retur completat (pe care il puteti descarca de aici sau din josul acestei pagini). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la retur. Coletul pe care doriti sa il returnati NU se va trimite catre noi cu plata ramburs. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Va rugam sa aveti in vedere ca vom refuza orice colet trimis retur de catre dumneavoastra, care nu respecta aceste conditii.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa administrativa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Taxa este cuprinsa intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative se va comunica clientului la receptia produselor deteriorate/modificate. La optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14.punctul 3).

Retur produse

Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor:

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau acesta nu corespunde cu specificatiile din oferta noastra va rugam sa ne comunicati cat de repede posibil acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. In aceste doua cazuri, toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de IAŞI IT SRL.

Produse primite defecte:

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de IAŞI IT SRL.